skip to Main Content

Het is weer zo ver! Diverse van onze leveranciers presenteren zo halverwege het jaar weer nieuwe items in hun collecties. Een aantal hiervan waren recent al op de (uitgestelde) meubelbeurs in Keulen te zien. Om plaats te kunnen maken voor nieuwe dingen zijn we op 1 juli gestart met onze zomersale.

Zoals gebruikelijk hebben onze huidige relaties afgelopen week al een preview ontvangen via onze digitale nieuwsbrief, nog voordat de hele lijst met opruimingsartikelen voor iedereen online te zien was. Op deze wijze zijn er al een aantal items naar onze vaste klanten verhuisd. En met kortingen tot wel 75% is een kijkje op onze website, waar u het complete overzicht kunt vinden, zeker de moeite waard.

Maar wie ons bedrijf een beetje beter kent weet dat we in de regel niet een bedrijf zijn van hoge kortingen en ‘snelle handel’. Al sinds de start, ruim 100 jaar geleden, hebben we ons altijd in de eerste plaats gericht op advies, service en het ontzorgen van onze klanten. En daar gaan we ver in. Soms betekent dit dat je iemand ook een bepaalde wens moet afraden, gewoon omdat je vanuit je kennis en ervaring weet dat bijvoorbeeld het gewenste materiaal niet past bij de leefgewoonten of de samenstelling van het huishouden. En niet voor niets worden we vaak ingeschakeld voor reparaties van producten waarvan de garantie al lang voorbij is. Uiteraard lukt het niet altijd om een probleem op te lossen, maar we gaan weinig uit de weg. Daarom komen klanten vaak bij ons terug.

Het is eigenlijk net zoals met jagers en boeren. Jagers bereiken snel hun doel: een snelle order met weinig aandacht voor relatiebeheer achteraf. Ik vergelijk ons team altijd met boeren: we prepareren zorgvuldig het land, zaaien, en kunnen vaak meermaals oogsten. Alles voor een langdurige klantrelatie. Alleen gaan we niet met een tractor naar Den Haag!

Back To Top