De afgelopen weken hebben we weer een flink aantal mooie interieurplannen mogen maken. Onze uitdaging…
Laatst zaten we met ons team aan tafel te praten over de historie en identiteit Veldhoven Interieurs. Wie zijn we? Waar staan we voor? Wat vinden onze klanten belangrijk en wat doen we hiermee? Ook al bestaan we ruim 100 jaar, we moeten blijven kijken naar de toekomst, zonder de goede dingen uit ons rijke verleden uit het oog te verliezen.
Uiteraard hebben we met al onze klanten persoonlijk contact waar we veel informatie uit kunnen afleiden. Zo horen we vaak dat onze klanten juist die persoonlijke aandacht erg waarderen en het fijn vinden dat we niet alleen ‘mooie plaatjes’ kunnen maken, maar ook een gedegen en oprecht advies geven, rekening houdend met bijvoorbeeld functionaliteit, gebruik en onderhoud. En gaat er dan (ook bij ons natuurlijk) wel eens iets mis, dan lossen we het in de regel snel op.
De kennis, ervaring en creativiteit van onze ontwerpers en vakspecialisten is uitstekend, maar of dat nu doorslaggevend is voor ons succes? En de items in onze collectie zijn ook wel elders verkrijgbaar. Wat maakt ons dan écht zo anders dan anderen?
Een mooi voorbeeld is van een echtpaar dat bij hun eerste bezoek aan onze showroom aangaf wel toe te zijn aan een nieuw interieur voor hun bestaande appartement, maar erg opzag tegen ‘al het geregel’ en de ‘rotzooi’ die een dergelijke verandering met zich mee zou brengen. “Nou daar hebben we wel een oplossing voor” zei ik. “Dan geeft u ons de regie, en gaat u gewoon lekker met vakantie als wij de werkzaamheden uitvoeren.”
Vanaf de eerste schetsen tot en met de oplevering bij thuiskomst hebben onze mensen alles uitgevoerd en begeleid, inclusief de inzet van derden zoals een aannemer, schilder en elektricien. De klant had slechts één aanspreekpunt voor alles: Veldhoven Interieurs.
En dit is zeker niet het enige voorbeeld van het ontzorgen dat we graag voor onze klanten doen. Wellicht maakt dát ons dan wel bijzonder.